Σελίδες

Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2014

    73. «Η δοκιμή της ημέρας»
Κυριακή 27/10/2013
 «Poly.Bag»

Η σημερινή δοκιμή αφορά το προϊόν «Poly.Bag» της εταιρίας “Ι.ΠΑΤΟΥΛΗΣ”. Μου αρέσει πάντα να έχω στο σπίτι μου διάφανες σακούλες τροφίμων γιατί πάντα μου χρησιμεύουν σε διάφορα πράγματα. Η συγκεκριμένη συσκευασία μου αρέσει πάρα πολύ, είναι άνοιγε – κλείσε, είναι από ανακυκλώσιμο υλικό και δεν είναι τοξικό όπως και οι σακούλες, και έχει μέσα 50 τεμάχια. Όσο αφορά την συσκευασία μου αρέσει η εικόνα που υπάρχει αλλά μου αρέσουν τα χρώματα της, με το να κυριαρχεί το άσπρο, το κόκκινο και το πράσινο σε διάφορες αποχρώσεις του. Οι συγκεκριμένες που πήρα είναι το μικρό μέγεθος και είναι κατάλληλες για την προστασία των τροφίμων μας και που μπορούμε να τις χρησιμοποιήσουμε στο σπίτι, στην εργασία, στην εκδρομή και στο σχολείο! Στην πίσω πλευρά της συσκευασίας διαβάζω ότι κατασκευάζονται από υλικά κατάλληλα για τρόφιμα και είναι φιλικά προς το περιβάλλον και υπάρχουν και τα στοιχεία της εταιρίας. Οι ειδικές σακούλες «Poly.Bag» λύνουν καθημερινά προβλήματα της νοικοκυράς και δεν έχει με αυτές πρόβλημα χώρου στο ψυγείο. Μπορούμε να βάλουμε μέσα ψάρια νωπά ή κατεψυγμένα, κρέας, κοτόπουλο, κιμά, τυρί, φρούτα κλπ. Στο ψυγείο τα διατηρεί φρέσκα χωρίς ν’ αφήνει μυρωδιές να επηρεάζουν τ’ άλλα τρόφιμα. Είναι εύκολη στη χρήση, αδιάβροχη και ειδικά κατασκευασμένη, κατάλληλη να έρχεται σε επαφή με τα τρόφιμα. Εγώ μπορώ να πω δεν την χρησιμοποιώ μόνο σε τρόφιμα αλλά και σε διάφορα άλλα αντικείμενα, μου είναι πολύ χρήσιμες και απαραίτητες! Είναι ποιοτικές, ανθεκτικές και δεν με έχουν απογοητεύσει ποτέ! Πραγματικά είναι πολύ καλές και πρακτικές! Καλή δοκιμή!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου