Σελίδες

Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2014

      60.«Η δοκιμή της ημέρας»
 Δευτέρα 14/10/2013
 «Barilla Integrale ολικής άλεσης Fusilli»

Η σημερινή δοκιμή αφορά το προϊόν  «Barilla Integrale ολικής άλεσης Fusilli» της εταιρίας “Barilla G. e. R. Fratelli”. Με τα «Barilla» η ιστορία είναι πολύ παλιά, ξεκίνησε πριν είκοσι χρόνια, όταν ήμουν φοιτήτρια στο πρώτο μου πτυχίο έμενα μαζί με την αδερφή μου την Αθηνά και εκείνη κι ας μην είχαμε μία τις περισσότερες φορές! ήθελε να παίρνουμε μόνο αυτή την μάρκα ζυμαρικών! Tώρα που το σκέφτομαι η αδερφή μου για κάποια προϊόντα είχε συγκεκριμένες μάρκες που δεν τα άλλαζε με τίποτα και δεν τα έχει αλλάξει ποτέ και ούτε θα το κάνει! Εγώ στην συνέχεια δεν έχω κάποια εμμονή με κάποια μάρκα ζυμαρικών, θέλω να είναι επώνυμα και κοιτάζω πάντα τις προσφορές που υπάρχουν στην κατηγορία αυτή προϊόντων και παίρνω ανάλογα το τι με συμφέρει. Έτσι πηγαίνοντας στο σούπερ μάρκετ «Προμηθευτική» είδα πώς σε κάποια προϊόντα της η «Barilla» είχε έκπτωση 40% και αυτή η έκπτωση θα είναι έως τις 31/10/13! Έτσι πήρα αυτά τα ζυμαρικά με την έκπτωση αυτή και από 1,39 τα πήρα 0,83! Τα συγκεκριμένα τα έχω ξανά πάρει και μου αρέσουν πολύ και γενικά μου αρέσουν και τα ζυμαρικά ολικής άλεσης! Πήρα και άλλα που θα τα πούμε σε άλλες δοκιμές! Όσο αφορά την συσκευασία τα ζυμαρικά βρίσκονται σε ένα ανακυκλώσιμο ωραίο κουτί που μου αρέσει πολύ με το πορτοκαλί χρώμα της και η εικόνα που έχει ως πρόταση σερβιρίσματος και που υπάρχει η συνταγή αυτή στα Ιταλικά και στα Αγγλικά στο πίσω μέρος της συσκευασίας. Υπάρχει και ένα μικρό σημείο με διαφανές πλαστικό για να βλέπουμε το προϊόν. Φτιάχνονται μέσα σε 11 λεπτά και είναι Νο 1 στην Ιταλία σε πωλήσεις. Στο πίσω μέρος της συσκευασίας, η οποία έχει βάρος 500 γραμμάρια, υπάρχει ακόμα το site της εταιρίας και ένας χρήσιμος πίνακας με τις μέσες διατροφικές αξίες ανά 100 και 85 γραμμάρια. Και επειδή αυτά είναι ζυμαρικά από σιμιγδάλι ολικής άλεσης σκληρού σίτου στον πίνακα αυτό θα διαβάσετε πώς έχουν φώσφορο, μαγνήσιο, σίδηρο, ψευδάργυρο κλπ. Τα συστατικά τους είναι τα εξής: 100% σιμιγδάλι ολικής άλεσης σκληρού σίτου, νερό. Παράγονται στην Ιταλία και υπάρχει και τηλέφωνο επικοινωνίας που αφορά την χώρα μας. Ποιοτικά ζυμαρικά και για τους πιο απαιτητικούς και μπορούν φυσικά να συνδυαστούν με διάφορες συνταγές! Ποιότητα με στυλ! Καλή εβδομάδα!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου