Σελίδες

Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2014

    59.«Η δοκιμή της ημέρας»
Κυριακή   13/10/2013
 «Εlemis spa home: foot cream»


Η σημερινή δοκιμή αφορά το προϊόν  «Εlemis spa home: foot cream» της εταιρίας “Elemis Ltd”. Την συγκεκριμένη κρέμα ποδιών μου την έκανε δώρο μια φίλη μου η οποία είχε πάει στην Αγγλία. Όταν την πήρα στα χέρια μου, μου φάνηκε ποιοτικό προϊόν από την συσκευασία και δεν έπεσα έξω! Βλέποντας την συσκευασία, η οποία είναι από ανακυκλώσιμο υλικό, μένεις στο χρώμα της, αυτό το μπλε electric, παράλληλα διαβάζεις χρήσιμες πληροφορίες όλα στα αγγλικά ή σε άλλες ξένες χώρες. Το συγκεκριμένο προϊόν παράγεται στην Αγγλία και είναι κατάλληλο για μασάζ ποδιών και είναι χωρίς parabens, sls, sles, dea, mineral oils, artificial colours & silicones. Στην πίσω πλευρά υπάρχουν τα στοιχεία της εταιρίας και το site της. Επίσης αναγράφονται τα συστατικά της και τα οποία είναι τα εξής: aqua/ water /eau, glycerin, urea, cetearyl alcohol, butyrospermum parkii (shea butter), cera alba/beeswax/cire dabeille, ethylhexyl palmitate, glyceryl stearate, peg-100 stearate, c13-14 isoparaffin, peg-8 beeswax, simmondsia chinensis (jojoba) seed oil, phenoxyethanol, fragrance (parfum), laureth-7, polyacrylamide, pogostemon cablin (patchouli) oil, ethylhexylglycerin, eucalyptus globules (eucalyptus) leaf oil, disodium edta, cinnamomum camphora (ho wood) leaf oil, citrus medica limonum (lemon) peel oil, sodium hydroxide, citral, citronellol, coumarin, farnesol, geraniol, limonene, linalool. Ανοίγοντας το κουτί βλέπεις να έχει έναν διαχωρισμό όπου στο ένα μέρος υπάρχει ένα μικρό έντυπο σε διάφορες γλώσσες και από την άλλη πλευρά την κρέμα. Η κρέμα είναι από ανακυκλώσιμο πλαστικό, είναι 75ml και είναι κι αυτή στο χρώμα του μπλε και με ωραίο ασημένιο καπάκι. Ανοίγοντας την σε κατακλύζει το ωραίο άρωμα του ευκαλύπτου, μαζί με καμφορά και λεμόνι σε ένα αρμονικό συνδυασμό και θα δεις πώς είναι σε λευκό χρώμα. Αρκεί λίγη ποσότητα για να κάνετε μασάζ στα πόδια σας. Κάνοντας στα δικά μου αλλά και ειδικά στα πέλματα ένιωσα να ανακουφίζονται και ενυδατώνονται και ειδικά βλέπω μεγάλη απόδοση και διαφορά όταν έχω ταλαιπωρημένες μέρες. Απορροφιέται άμεσα αφήνοντας μια ωραία αίσθηση και ένα ωραίο υγιεινό άρωμα. Την χρησιμοποιώ αυτή την περίοδο και μου αρέσει πραγματικά πάρα πολύ!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου