Σελίδες

Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2014

    58.«Η δοκιμή της ημέρας»
Σάββατο  12/10/2013
 «Trésor»


Η σημερινή δοκιμή αφορά το προϊόν  «Trésor» της εταιρίας “Lancôme ”. Το αγαπημένο μου άρωμα, είναι μια σταθερή αξία για μένα και είναι από τα κλασικά αρώματα! Η συγκεκριμένη συσκευασία είναι 100ml σε vaporisateurnatural spray αλλά κυκλοφορεί  και σε άλλες, όπως π.χ. 50ml. Το κουτί είναι από ποιοτικό ανακυκλώσιμο χαρτί με το να κυριαρχούν τα χρώματα το πορτοκαλί σε διάφορες αποχρώσεις του και το μαύρο. Μου αρέσει πολύ η συσκευασία και στο πίσω μέρος αυτής γράφονται τα συστατικά και τα οποία είναι τα εξής: alcohol, parfum / fragrance, aqua / water, alphaisomethyl ionone, linalool, geraniol, eugenol, isoeugenol, coumarin, cinnamal, cinnamyl alcohol, limonene, hydroxycitronellal, citral, citronellol, diethylamino hydroxybenzoul hexyl benzoate, ethylhexyl methoxycinnamate, butylphenyl methylpropional, benzyl benzoate, benzyl salicylate, bht, ci 14700 / red4, ci 19140 / yellow 5, ci 61570 / green 5. Τo συγκεκριμένο άρωμα παράγεται στην Γαλλία.  Ανοίγοντας το κουτί μέσα είναι μαύρο, με ένα επιπλέον χαρτόνι για να στέκεται καλύτερα το άρωμα. Το ίδιο το άρωμα είναι μέσα σε ένα ωραίο γυάλινο μπουκάλι που μου αρέσει πάρα πολύ το σχήμα του και πιάνεται εύκολα, χωρίς να υπάρχει ο κίνδυνος να σου πέσει ή να σου γλιστρήσει. Το χρώμα του είναι πορτοκαλί όπου κι αυτό μου αρέσει πάρα πολύ! Το άρωμα του υπέροχο που μου αρέσει πολύ και θα με συνοδεύει και αυτόν τον χειμώνα! Λατρεμένο! 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου