Σελίδες

Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2014

  1. «Η δοκιμή της ημέρας»
Τετάρτη 31/7/2013
«Βιολογικό ρόφημα με φασκόμηλο, λουίζα και κρόκο Κοζάνης»

Για να ξεκινήσουμε και για να δώσουμε ένα δείγμα ως «η δοκιμή της ημέρας» Λοιπόν καλή μας αρχή! Σήμερα θα μιλήσουμε για το «βιολογικό ρόφημα με φασκόμηλο, λουίζα και κρόκο Κοζάνης». Η αλήθεια είναι, πώς γενικά μου αρέσουν πάρα πολύ τα ροφήματα, τα βότανα, το τσάι και ήθελα πολύ από καιρό να δοκιμάσω κάτι με κρόκο Κοζάνης. Αρχικά, μπορώ να πω, πώς η συσκευασία του είναι προσεγμένη και απέξω αλλά κυρίως και από μέσα. Η συσκευασία έχει 10 φακελάκια, πολύ προσεγμένα με έξυπνο τρόπο (ευτυχώς χωρίς συνδετήρα) για να βγάλεις το σχοινάκι που το βρίσκω και οικολογικό. Η συσκευασία είναι ανακυκλώσιμη (προσωπικά δίνω σημασία σε αυτό σε όλα τα προϊόντα γιατί κάνω χρόνια ανακύκλωση όλων των συσκευασιών)και μέσα περιέχει εκτός από τα φακελάκια και ένα πολύ καλό, κατατοπιστικό, επεξηγηματικό έντυπο που μου άρεσε πολύ και έμαθα και πράγματα που δεν ήξερα! Παρασκευάζεται στην Ελλάδα από την εταιρία «ΚΡΟΚΟΣ ΚΟΖΑΝΗΣ ΑΕΒΕ» και είναι πραγματικά προϊόν υψηλής ποιότητας σε όλα τα επίπεδα και όλα τα συστατικά του είναι βιολογικής γεωργίας. Στα συστατικά του διαβάζω τα εξής: τσάι rooibos, φασκόμηλο (14,8%), μέντα, λουίζα (9,9%), μελισσόχορτο, λεμονόχορτο, μάραθος, γλυκάνισος, θυμάρι, δενδρολίβανο, κρόκος Κοζάνης (1,1%). Όταν το δοκίμασα ζεστό αλλά και κρύο με κέρδισε το άρωμα του, μοσχοβολάει απίστευτα, το χρώμα του, επίσης ο συνδυασμός βοτάνων είναι εξαιρετικός, δεν είχα δοκιμάσει ξανά κάτι ανάλογο, όλα δένουν μεταξύ τους υπέροχα και μου άρεσε απίστευτα η γεύση του, το καλύτερο μακράν απ’ ότι έχω δοκιμάσει σε συνδυασμό βοτάνων. Το θεωρώ και αδυνατιστικό ρόφημα, μιας και όπως είπα αγαπώ τα βότανα και ξέρω αρκετά γι’ αυτά, αλλά και όσοι ασχολούνται με αυτά, γνωρίζουν ό,τι η λουίζα προτείνεται ως το νούμερο ένα βότανο για το αδυνάτισμα. Ωστόσο τέλος μπορώ να πω ό,τι εμένα ένιωσα ότι μου έφερε και μια ηρεμία, αρμονία εντός μου! Στα θετικά παίρνει άριστα, μειονεκτήματα δεν βρήκα στο ίδιο το προϊόν, και για να μην φανώ υπερβολική που δεν βρίσκω, θα έλεγα ότι θα ήθελα μια οικονομική προσφορά, μια πολυσυσκευασία ίσως, για να παίρνω περισσότερα!! Τέλος, υπάρχουν κι άλλες γεύσεις που θα ήθελα να τις δοκιμάσω σύντομα, σύνολο είναι επτά, θέλω άλλες έξι δηλαδή! Μα περισσότερο μου κεντρίζει το ενδιαφέρον η εξής: «πράσινο τσάι με τζίντερ, γλυκόριζα και κρόκο Κοζάνης»! Θα τα ξανά πούμε στην επόμενη δοκιμή!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου