Σελίδες

Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2014

7. «Η δοκιμή της ημέρας»
Kυριακή  11/8/2013
body shape – πράσινο τσάι & νεράντζι”


Η σημερινή δοκιμή αφορά τις γυναίκες και είναι το προϊόν “body shape – πράσινο τσάι & νεράντζι” της εταιρίας “Apivita”. Το έχω ξανά πει, πώς είμαι άτομο με έντονη κυτταρίτιδα και έτσι έχω δοκιμάσει αρκετά προϊόντα όσο αφορά την κατηγορία αυτή. Όπως έχω ξανά πει από πολύχρονη εμπειρία για τα προϊόντα για κυτταρίτιδα ή μείωση τοπικού πάχους, κανένα δεν κάνει θαύματα, και εξαρτάται ο βαθμός του προβλήματος και επίσης η χρήση. Δεν γίνεται ας πούμε να το χρησιμοποιήσεις μια φορά και να δεις αποτέλεσμα. Όσο αφορά το “body shape – πράσινο τσάι & νεράντζι” το αγόρασα από ένα φαρμακείο, μέσω ίντερνετ, με έκπτωση 40% και θεώρησα πώς το βρήκα σε πολύ οικονομική τιμή που τώρα έχει εξαντληθεί απ’ ότι είδα, και θέλησα να το δοκιμάσω, αρχικά η συσκευασία μου άρεσε πάρα πολύ και είναι ανακυκλώσιμη, ήταν και σε ωραίο οικολογικό κουτί αλλά δυστυχώς δεν το έχω για να δω τα συστατικά του ή ό,τι άλλο γράφει, πάντως ωραία χρώματα, η ποσότητα του είναι 150ml και είναι ελληνικό προϊόν . Το άρωμα του είναι καλό, και πιστεύω είναι κατάλληλο και για απολέπιση δηλαδή και κάποια που δεν έχει τα παραπάνω προβλήματα χάρη στους κόκκους που έχει μέσα. Έχει λιποδιαλυτική δράση αλλά και αποτοξινώνει και τονώνει την μικροκυκλοφορία. Θέλει καθημερινή χρήση, η αίσθηση που σου αφήνει στο δέρμα είναι αναζωογονητική και το κάνει απαλό, το καθαρίζει εις βάθος και φέρνει βελτιώσεις και στην όψη και στην μείωση πόντων που όπως είπα, εξαρτάται το μέγεθος του προβλήματος που έχει κάποια και την χρήση. Θέλει συστηματική χρήση και για μένα το συστηματική είναι καθημερινή και για μεγάλο χρονικό διάστημα. Όσο αφορά την εφαρμογή βάζεις λίγο, δεν χρειάζεται πραγματικά πολύ γιατί είναι συμπυκνωμένο, έχει πολύ καλή σύνθεση δηλαδή και έτσι σου διαρκεί πολύ, εγώ το κάνω με ένα σφουγγάρι λούφα και έχω εις βάθος περιποίηση και έτσι κοκκινίζουν παροδικά ελαφρά τα προβληματικά σημεία και θεωρώ πώς πραγματικά βοηθάει στην επιδερμίδα μου και στο πρόβλημα μου. Είναι ένα αξιόλογο προϊόν με καλή – αποτελεσματική σύνθεση. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου