Σελίδες

Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2014

     36. «Η δοκιμή της ημέρας»
Παρασκευή 20/9/2013
 «Dove purely pampering shea butter κρεμοσάπουνο»

Η σημερινή δοκιμή αφορά το προϊόν «Dove purely pampering shea butter κρεμοσάπουνο» της εταιρίας “Unilever”. Αυτό το κρεμοσάπουνο ομορφιάς σε στερεή μορφή, μυρίζει υπέροχα ήδη απέξω πριν καν ανοίξεις την συσκευασία!! Το έχω ξανά πει, μιας και έχω γράψει για άλλα δύο προϊόντα της σειράς, και όπως έχω πει, είναι μια σειρά που μου αρέσει υπερβολικά! Με αυτή την σειρά, όπως σας έλεγα, και στις δύο προηγούμενες δοκιμές του αφροντούς και της κρέμας χεριών, έχω ενθουσιαστεί σε υπερβολικό βαθμό με το άρωμα της και συνέχεια θέλω να τα ανοίγω για να τα μυρίσω ή θέλω να τα χρησιμοποιώ συνέχεια!. Συν ό,τι κάνει απαλό το δέρμα με την όποια χρήση του κάνεις. Υπέροχη φανταστική σειρά! Η συσκευασία του σαπουνιού είναι από ανακυκλώσιμο προσεγμένο χαρτόνι και στην μπροστινή πλευρά αυτής βλέπουμε το λογότυπο “Dove” και να κυριαρχεί μετά το καφέ και οι αποχρώσεις του, μαζί με την εικόνα του βουτύρου και της βανίλιας. Ανοίγοντας το χαρτόνι από την πλευρά που υπάρχει και ειδική εγκοπή που ανοιγοκλείνει κι όλας, θα σε κατακλίσει το υπέροχο, λεπτό, γλυκό, φίνο, άρωμα του, που μένει διακριτικά στα χέρια για πολλές ώρες αλλά και τα ενυδατώνει και τα προστατεύει, μιας και τα χέρια είναι πολύ εκτεθειμένα και γιατί με αυτά κάνουμε όλες τις δουλειές μας. Κάνει τα χέρια μας απαλά και βελούδινα! Είναι ένα κρεμοσάπουνο ομορφιάς με το ¼ να είναι ενυδατική κρέμα, με βούτυρο καριτέ και ζεστή βανίλια όπου ο συνδυασμός τους είναι καταπληκτικός και μας δίνουν αυτό το υπέροχο – για μένα - αποτέλεσμα! Η συσκευασία είναι 100 γραμμάρια και αποτελείται από τα εξής συστατικά: sodium lauroyl isethionate, stearic acid, sodium palmitate, aqua, lauric acid, sodium isethionate, sodium stearate, cocamidopropyl betaine, parfum, sodium palm kernelate, butyrospermum parkii (shea) oil, glycerin, propylene glycol, sodium chloride, zinc oxide, tetrasodium edta, tetrasodium etidronate, alumina, benzyl alcohol, benzyl salicytate, butylphenyl methylpropional, coumarin, hexyl cinnamal, limonene, linalool, ci 15985, ci 19140, ci 77891. Αν έχω κάνει κάποιο λάθος, συγνώμη, αλλά ήταν πολύ μικρά τα γράμματα και στην αγγλική γλώσσα, λόγω ότι η συσκευασία αυτή απευθύνεται σε πολλές χώρες και το συγκεκριμένο προϊόν φτιάχνεται στην Γερμανία. Yπάρχουν στην πίσω πλευρά της συσκευασίας γραμμή καταναλωτή και το site εταιρίας και μάρκας. Το ίδιο το σαπούνι, είναι στο γνωστό σχήμα “Dove” και το γνωστό σήμα – περιστέρι πάνω σε αυτήν, με χρώμα μπεζ και υπέροχο άρωμα! Κάνει πλούσιο αφρό που ξεβγάζεται εύκολα και κάνει απαλά τα χέρια μας, δίνοντας τους επιπλέον περιποίηση και ενυδάτωση! Θα τα πω χίλιες φορές, υπέροχο υπέροχο άρωμα και ωραία αίσθηση στα χέρια και δεν χορταίνω να τα μυρίζω!! Άριστο αποτέλεσμα σε όλα! Και έτσι κάπως θα κυλήσει το φθινόπωρο μου αλλά και ο χειμώνας μου! Μου φτιάχνει την διάθεση και δέχομαι την περιποίηση που θέλω και που έχω ανάγκη! Καλή μυρωδάτη δοκιμή!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου