Σελίδες

Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2014

12. «Η δοκιμή της ημέρας»
Κυριακή 18/8/2013
 «Pita Chips με γεύση Nacho»


Η σημερινή δοκιμή αφορά το προϊόν  «Pita Chips με γεύση Nacho» της εταιρίας “Chipita”. Στον «Κωστάκη» στην γειτονιά μου πετάχτηκα για κάτι άλλο κι εκεί που κοιτούσα τα διάφορα, βλέπω το συγκεκριμένο προϊόν. Μία από τις παλιές «αμαρτίες» που με ακολουθούν (δυστυχώς!) από παιδί είναι τα γαριδάκια – πατακάκια και γενικά όλα αυτά τα σνακ παρόμοιου τύπου και λέω δυστυχώς γιατί και άχρηστες θερμίδες σε φορτώνουν και με πολλά λιπαρά και δεν προσφέρουν κάτι στον οργανισμό αλλά είπαμε έχουμε κι εμείς τις αδυναμίες μας! Τα συγκεκριμένα, μου τράβηξαν την προσοχή και τα πήρα και συγκεκριμένα δύο πράγματα με κέρδισαν, η τιμή (μόλις 0,50 λεπτά) και είναι ψημένα από αραβική πίτα. Ανοίγοντας τα μοσχομυρίζουν και είναι όντως πολύ εύγεστα, μου άρεσαν πάρα πολύ και ήθελα κι άλλα!! Η συσκευασία αυτή είναι 50 γραμμάρια και είναι από πλαστικό που ανακυκλώνεται. Ψήνονται στο φούρνο και είναι πιο υγιεινά να το πω, τουλάχιστον αυτή την εντύπωση εμένα μου δίνουν, είναι τραγανά, δεν έχουν αυτό το λάδι και την λιπαρότητα, είναι με ωραία μεξικάνικη γεύση και φυσικά μπορεί κάποιος να τα συνδυάσει με διάφορα, εγώ τα έφαγα σκέτα και διαβάζω ότι υπάρχουν και σε δύο άλλες γεύσεις ρίγανη και μπουγάτσα. Δύο πράγματα μου λείπουν όμως. Ένας πίνακας ή κείμενο με τα θρεπτικά συστατικά όπως θερμίδες, λιπαρά κλπ. Μπορεί εν γνώσει μου να τα τρώω αλλά παράλληλα θέλω να ξέρω και τα λοιπά στοιχεία! Επίσης κι αυτό το λέω για όλα τα προϊόντα, όταν διαβάζω σε ένα προϊόν «παράγεται στην Ε.Ε.» με εκνευρίζει! Ευρωπαϊκή ένωση είναι 25 χώρες και θα ήθελα να ξέρω σε ποια χώρα παράγεται ακριβώς, αυτό το λέω για όλα μα για όλα τα προϊόντα και απορώ πώς το επιτρέπει η νομοθεσία να αναφέρουν κάτι γενικό. Έτσι και το συγκεκριμένο προϊόν αναγράφει ότι παράγεται στην Ε.Ε. που για μένα αποτελεί μειονέκτημα, βέβαια όχι αρκετό για να με αποτρέψει σε μια επόμενη αγορά του γιατί με κέρδισε η γεύση του αλλά η απορία παραμένει! Τα συστατικά που αναγράφονται στην συσκευασία είναι τα εξής: αλεύρι σίτου, φυτικά έλαια, γευστικό νάτσο 5% [τυρί σκόνη (άπαχο γάλα, τυρόγαλα, κρέμα γάλακτος, φυσική χρωστική αννάττο, καλλιέργεια τυριού, πυτιά), αρωματικές ουσίες, εκχυλίσματα μπαχαρικών, αφυδατωμένα λαχανικά, ενισχυτικό γεύσης (όξινο γλουταμινικό νάτριο, άλατα με νάτριο των 5- ριβοζονουκλεοτιδίων), μέσο οξίνισης (κιτρικό οξύ), μπαχαρικά], αλάτι, μαγιά. Αναγράφει στο πίσω μέρος της συσκευασίας ένα τηλέφωνο επικοινωνίας, και γενικά τη συσκευασία την προσέχεις γιατί επικρατεί το μαύρο πιο πολύ μαζί με το άσπρο και το κίτρινο. Και η τιμή είναι κολλημένη με αυτοκόλλητο πάνω δεξιά καθώς το βλέπει κάποιος και είναι έξυπνη κίνηση! Σνακ που αν μη τι άλλο σε πείθει τουλάχιστον για μια πρώτη δοκιμή και που εμένα μου άρεσε και θα δοκιμάσω και τις άλλες δύο γεύσεις! 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου