Σελίδες

Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2014

6. «Η δοκιμή της ημέρας»
 Παρασκευή 9/8/2013
«Απολύμανση διαμερίσματος»


Η σημερινή δοκιμή αφορά υπηρεσία και συγκεκριμένα «απολύμανση» διαμερίσματος από την εταιρία «Apolymanetous.gr». Την συγκεκριμένη απολύμανση την είχα κερδίσει μέσω διαγωνισμού αλλά και γενικά ήθελα να κάνω μια απολύμανση. Να πω εξ’ αρχής ότι η επικοινωνία με τους ανθρώπους της συγκεκριμένης εταιρίας ήταν άμεση, φιλική και μάλιστα, είχα ακυρώσει ένα ραντεβού με δική μου ευθύνη και η εξυπηρέτηση ήταν άμεση ξανά για όποτε ήθελα και μπορούσα ξανά εγώ. Επομένως στην αρχική αλλά και στην συνολική επικοινωνία και στην εξυπηρέτηση δίνω άριστα. Στην συνέχεια η από κοντά επικοινωνία αλλά και η υπηρεσία ήταν πάρα μα πάρα πολύ καλή. Ο κος Αντώνης Νικολάου, είναι ένα άτομο χαμογελαστό, επικοινωνιακό, μα πάνω απ’ όλα σοβαρός και έμπειρος επαγγελματίας, που είναι έτοιμος να ακούσει το πρόβλημα σου και να δώσει άμεση και έγκυρη λύση αλλά και να συζητήσεις το οικονομικό. Μου έκανε την απολύμανση της βεράντας αλλά και του διαμερίσματος μου άμεσα, ικανοποιητικά με υλικό – υγρό το οποίο είναι άοσμο, δεν μυρίζει πραγματικά καθόλου, αλλά παράλληλα δρα για καιρό στις επιφάνειες και στα σιφόνια, και επίσης δεν αφήνει κανένα μα κανένα λεκέ πουθενά, ούτε στους τοίχους, ούτε στα δάπεδα. Δεν είχα κάνει απολύμανση από τότε που μπήκα στο σπίτι μου, εδώ και δύο χρόνια δηλαδή και έκρινα απαραίτητο πώς χρειάζεται και θα έκανα έτσι κι αλλιώς και κανονικά πιστεύω μία φορά το χρόνο χρειάζεται. Δεν είχα προσωπικά κάποια επαφή με εταιρίες απολυμάνσεων και μπορώ να πω πώς με την «Apolymanetous.gr» έμεινα σε όλα τα επίπεδα απόλυτα ικανοποιημένη, κι αν κανένας φίλος μου ή γνωστούς μου, μου ζητούσε την γνώμη μου ή να αν γνωρίζω κάποια εταιρία απολυμάνσεων σίγουρα θα την συνιστούσα. Επίσης στα θετικά για μένα είναι ότι η συγκεκριμένη εταιρία σέβεται το περιβάλλον και οι εφαρμογές που χρησιμοποιούν είναι ακίνδυνες για τον άνθρωπο και τα κατοικίδια. Επαγγελματική, άψογη, ασφαλής και αποτελεσματική δουλειά και μια σύγχρονη εταιρία με σελίδα στο facebook και site στο ίντερνετ! Πραγματικά αξίζει η δουλειά της αλλά και το ανθρώπινο δυναμικό που την απαρτίζουν! 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου