Σελίδες

Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2014

5. «Η δοκιμή της ημέρας»
Πέμπτη 8/8/2013
«Μπύρα Amstel»

Η σημερινή δοκιμή αφορά την μπύρα «Amstel» της εταιρίας «Αθηναϊκή Ζυθοποιία Α.Ε.». Η συγκεκριμένη μπύρα, μου θυμίζει πολύ τα παιδικά και εφηβικά μου χρόνια στο πατρικό μου, το φαγητό στο τραπέζι απαράβατος καθημερινός κανόνας, όλοι τρώμε στις 13.30 και συγκεντρωνόμαστε θέλουμε, δεν θέλουμε, εμένα να στέλνουν στο μπακάλικο της γειτονιάς για μπύρες, σπιτικό φαγητό και όλη η οικογένεια εν δράση! Ο πατέρας μου έπινε και πίνει μόνο αυτή την μπύρα για χρόνια και ειδικά πιο πολύ το καλοκαίρι και δεν υπάρχει πιο πιστός καταναλωτής στην συγκεκριμένη μάρκα. Την πίνει περίπου 60 χρόνια με ένα γρήγορο υπολογισμό! Τώρα όσο αφορά εμένα, διαφορές στις κλασικές μπύρες βρίσκω αλλά μικρές, γιατί μπορώ να πω ότι δεν είμαι και ιδιαίτερα γνώστης του θέματος και γενικά δεν πίνω πολύ αλκοόλ παντός τύπου! Η συγκεκριμένη μπύρα είναι από τις δυο τρεις που πίνω, δεν είναι η μόνη, το καλό είναι πώς την βρίσκεις παντού ακόμα και σε χωριά, νησιά, και ειδικά τώρα με τον διαγωνισμό των 2.100 ευρώ μου έχει γίνει μια καθημερινή συνήθεια που θα διαρκέσει δύο μήνες! Το μπουκάλι της μου αρέσει πάρα πολύ και που το άλλαξε εδώ και πάνω από ένα χρόνο και το θεωρώ καλύτερο από το προηγούμενο. Τα χρώματα της είναι τα γνωστά έντονα, με το να κυριαρχεί το κόκκινο! Είναι ανακυκλώσιμη η συσκευασία αφού είναι από γυαλί και επιστρεφόμενη φιάλη, με τιμή επιστροφής ο,14 λεπτά. Η συγκεκριμένη συσκευασία είναι 500 ml με alc. 5% vol. Τα συστατικά που αναγράφονται είναι τα εξής: νερό, βύνη κριθαριού, λυκίσκος, μαγιά. Μια καλή – ποιοτική – κλασική μπύρα που την προτιμούν – έχω αυτή την αίσθηση – περισσότερο οι άντρες χωρίς να σημαίνει ότι είναι μάρκα αποκλειστικά γι’αυτούς γιατί ξέρω και πολλές γυναίκες που την προτιμούν και που παραμένει η ποιότητα της γεύσης της και η αξία της αναλλοίωτη στο χρόνο! Τι άλλο να πω, εύχομαι να κερδίσω έως τέλος του μήνα το χρηματικό ποσό, γιατί η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου