Σελίδες

Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2014

14. «Η δοκιμή της ημέρας»
Πέμπτη 22/8/2013
 «Douwe Egberts Roasted Hazelnut στιγμιαίος καφές με άρωμα φουντούκι»

Η σημερινή δοκιμή αφορά το προϊόν «Douwe Egberts Roasted Hazelnut στιγμιαίος καφές με άρωμα φουντούκι» της εταιρίας “Douwe Egberts”. Τον συγκεκριμένο καφέ που μόλις μου τελείωσε, τον αγόρασα από το “Carrefour” της γειτονιάς μου πριν αρκετό καιρό με μεγάλη έκπτωση και νομίζω σε κανονική τιμή έχει γύρω στα 2,50 ευρώ ενώ εγώ το είχα πάρει 1,60 ευρώ. Τον πήρα να τον δοκιμάσω, μιας και καταναλώνω αρκετό καφέ, όπως έχω πει σε άλλη δοκιμή, και μερικές φορές θέλω μια ποικιλία για να μην βαριέμαι, αν και κύριο καφέ έχω τον ελληνικό στο σπίτι ακόμα και το καλοκαίρι το πρωί ενώ το απόγευμα θα φτιάξω και φραπέ τώρα το καλοκαίρι ή ελληνικό πάλι. Όσο αφορά τον απεικονιζόμενο καφέ, η συσκευασία είναι γυάλινη που φαίνεται το προϊόν, απλά τώρα δεν φαίνεται γιατί μόλις τον τέλειωσα και ξέχασα από πριν να τον βγάλω φωτογραφία. Πραγματικά μην φοβάστε προϊόν που φαίνεται, ο συγκεκριμένος καφές είναι πολύ ποιοτικός πραγματικά, πολύ φροντισμένος. Η συσκευασία είναι ανακυκλώσιμη, με ωραίο καπάκι που μπορεί να χρησιμεύσει και μετά την χρήση του προϊόντος, εγώ ας πούμε βγάζω τις ετικέτες και τα χρησιμεύω για αποθήκευση γλυκών, μαρμελάδων κλπ. Η συγκεκριμένη συσκευασία έχει καθαρό βάρος 50 γραμμάρια, υπάρχει και σε μεγαλύτερη και είναι σε ωραία χρώματα, με το να κυριαρχεί το χρυσαφί και το μπλε. Είναι η πρώτη σειρά στην Ελλάδα που κάνει την εμφάνιση της, δηλαδή στιγμιαίος καφές με αρώματα. Υπάρχει και σε άλλες δύο γεύσεις που κι αυτές τις έχω δοκιμάσει, με έκπτωση που αναγραφόταν πάνω στο προϊόν με έκπτωση 0,50 λεπτών και μπορώ να πω πώς μου άρεσαν κι αυτές και πραγματικά δένουν πλήρως αρμονικά οι γεύσεις και είναι ποιοτικοί καφέδες, αν και αδυναμία εγώ έχω όπως λέω στο φουντουκάκι! Η συσκευασία έχει οδηγίες ετοιμασίας κρύου ή ζεστού καφέ. Έχει εγγύηση ποιότητας, ως συστατικά του γράφει τα εξής: στιγμιαίος καφές και άρωμα. Εκείνο που μου λείπει και θα ήθελα να ξέρω είναι με την σειρά που θα τα αναφέρω είναι και ο βαθμός σημαντικότητας: α) θερμίδες αν υπάρχουν, β) ποια είναι η χώρα της εταιρίας, γ) site της εταιρίας (αναγράφει e-mail επικοινωνίας και τηλέφωνο). Εισαγωγέας και αντιπρόσωπος στην χώρα μας είναι η εταιρία «Sara Lee Coffee & Tea Hellas A.E.» που είναι βιομηχανία καφέ και τσαγιού! Είναι ένας υπέροχος διαφορετικός καφές, που μπορεί κάποιος που θέλει κάτι πιο ελαφρύ να τον δοκιμάσει και να είναι κατάλληλο γι’αυτόν. Για εμένα είναι ένας καταπληκτικός απογευματινός καφές – ρόφημα που αρχίζει να μου γίνεται συνήθεια! Ποιοτικός καφές, αν δει κάποιος την σύνθεση του το καταλαβαίνει. Υπέροχη γεύση, άρωμα, χρώμα και όλα εναρμονισμένα μεταξύ τους! Ίσως τον συνεχίζω και το χειμώνα ως ζεστό που τον έχω δοκιμάσει μία φορά από περιέργεια και είναι επίσης καταπληκτικός! Πραγματικά είμαι ενθουσιασμένη, επίσης δεν είναι βαρύς καφές αλλά αυτό φτιάχνεται ανάλογα την δοσολογία! Φουντουκάκι σε λατρεύω αλλά περιμένουμε και κάποια νέα έκπτωση τιμής!!



1 σχόλιο: