Σελίδες

Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2014

    51.«Η δοκιμή της ημέρας»
Σάββατο 5/10/2013
 «Thats better face scrub»

Η σημερινή δοκιμή αφορά το προϊόν  «Thats better face scrub» της εταιρίας “Advance Pharmacies S.A.”. Αυτό το προϊόν όπως φαίνεται και από την φωτογραφία το είχα σε δείγμα και μάλιστα μπορώ να πω ότι η ποσότητα ήταν αρκετή ώστε να το δοκιμάσω τρεις φορές και να βγάλω τα συμπεράσματα μου! Μου άρεσε πάρα πολύ και ήταν πολύ αποτελεσματικό, ήπιο και κατάλληλο για την επιδερμίδα μου, που την καθάριζε εις βάθος χωρίς γδαρσίματα (ωραίοι κόκκοι!) και με ωραίο άρωμα που ακόμα μυρίζει! Ξεπλένεται εύκολα γιατί δεν κάνει πολύ αφρό και το εφάρμοσα εγώ πάνω σε βρεγμένο δέρμα και έκανα απαλές κυκλικές κινήσεις για περίπου δύο λεπτά αποφεύγοντας την περιοχή των ματιών. Κάποιος μπορεί να το χρησιμοποιήσει και σε στεγνό δέρμα για πιο έντονο αποτέλεσμα και δύο τρεις φορές την εβδομάδα. Υπάρχουν τα στοιχεία της εταιρίας και site και made in E.U. Τέλος, τα συστατικά του είναι τα εξής: ricinus communis (castor) seed oil, butyrospermum parkii (shea) butter, c12-13 pareth-3, oryza sativa (rice) powder, prunus amygdalus (almond) bulcis oil, hydrogenated castor oil, glyceryl, undecylenate, copernicia cerifera cera, cera alba (beeswax), parfum, euterpe oleracea (acai berry), fruit oil, tocopherol, coumarin, linalool. Πολύ καλό που σκέφτομαι να αγοράσω την κανονική του συσκευασία και γενικά έχω ακούσει ότι τα προϊόντα αυτής της εταιρίας είναι ποιοτικά και με καλά αποτελέσματα! 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου