Σελίδες

Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2014

4. «Η δοκιμή της ημέρας»
Τετάρτη 7/8/2013
«Καραβάκι αφρόλουτρο με βιταμίνη Ε»


Η σημερινή δοκιμή αφορά το προϊόν «Καραβάκι αφρόλουτρο με βιταμίνη Ε» της εταιρίας “Papoutsanis”. Όσο αφορά τα αφρόλουτρα δεν έχω σταθερή μάρκα και σχεδόν κάθε φορά παίρνω κάτι διαφορετικό, ώστε να δοκιμάσω πολλά προϊόντα αυτής της κατηγορίας, που και λόγω κρίσης, έχει πολύ καλές προσφορές. Η συγκεκριμένη αγορά και επιλογή, έγινε επειδή στην συγκεκριμένη φάση ήθελα ένα αφρόλουτρο όχι με έντονο άρωμα. Η συγκεκριμένη συσκευασία είναι 1lt και παραπέμπει στην γνωστή για μένα συσκευασία του σαπουνιού «Καραβάκι» που από μικρή το θυμάμαι στο πατρικό μου σπίτι. Είναι μια συσκευασία που μου θυμίζει Ελλάδα, νησιά, καλοκαίρι και μπορώ να πω την αλήθεια ότι μου αρέσει και ταιριάζει στην συγκεκριμένη σειρά. Είναι ανακυκλώσιμη η συσκευασία και εύχρηστη. Στο πίσω μέρος, αναγράφει την χρονιά 1870, που ομολογώ ότι μου έκανε εντύπωση και τα συστατικά αναγράφονται στα αγγλικά που το θεωρώ μειονέκτημα μιας και το έχω ξανά πει δεν αγαπώ τις ξένες γλώσσες, ωστόσο γνωρίζω για τους λόγους που γίνεται, παγκοσμιοποίηση, εξαγωγές αλλά εγώ θα λέω τα δικά μου και πάντα σε όλα τα ελληνικά προϊόντα θα το θεωρώ μειονέκτημα, προσωπική μου άποψη αυτό! όπως και όλα όσα γράφονται! Το άρωμα του είναι ωραίο και θα το έλεγα απαλό, κάτι σαν μωρουδίστικο που μου αρέσει, δεν είναι υποτονικό και είναι όπως το θέλω. Η σύνθεση του είναι κανονική, ούτε «νερουλή» (δικές μου εκφράσεις!!), ούτε υπερσυμπυκνωμένη και κάνει όσο αφρό θέλω, πλούσιο αλλά που ξεβγάλετε εύκολα. Η αίσθηση που σου αφήνει στην επιδερμίδα αλλά και στην διάθεση είναι απαλή, δροσερή και είναι κατάλληλο για καθημερινή χρήση. Τα συστατικά του είναι τα εξής: aqua, sodium laureth sulfate, cocamidopropyl betaine, peg-7 glyceryl cocoate, sodium chloride, glycerin, peg-4 rapeseedamide, glycol distearate, cocamide mea, leaureth-10, parfum, tetrasodium edta, tocopheryl acetate, citric acid, hexyl cinnamal, methylchoroisothiazolinone, methylisothiazolinone, magnesium nitrate, magnesium chloride. Αν έχω κάνει κάποιο ορθογραφικό λάθος, ζητώ συγνώμη! Πολύ καλή σχέση ποιότητας – ποσότητας – τιμής! Αν με ρωτούσε κάποιος αν θα το ξανά αγόραζα θα έλεγα ναι! Θα ξανά γράψω γι’αυτό γιατί έχω πάρει κι άλλο ένα με χαμομήλι. Θεωρώ πώς έκανα καλή επιλογή και είναι μια επιλογή που θα την προτιμήσω και στο μέλλον! 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου