Σελίδες

Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2014

31. «Η δοκιμή της ημέρας»
Κυριακή 15/9/2013
«Σοκοφρέτα σοκολάτας γάλακτος»


Η σημερινή δοκιμή αφορά το προϊόν «Σοκοφρέτα σοκολάτας γάλακτος» της εταιρίας “ΙΟΝ Α.Ε.”. Αν μου έλεγαν να γράψω μία μόνο φράση γι’αυτό το προϊόν, θα έλεγα «σοκοφρέτα αγάπη μου»! Είναι από τα προϊόντα που τα ακολουθώ από παιδί και άρα έχω καταναλώσει σε όλη την πορεία της ζωής μου πολλές πολλές ποσότητες!! Έχω πολλές όμορφες εικόνες και αναμνήσεις από αυτό το προϊόν στο μυαλό μου.. όσο αφορά την συσκευασία της σοκοφρέτας, είναι κλασική που είναι αναγνωρίσιμη με το να επικρατεί το χρυσό, το κόκκινο και φυσικά η εικόνα της σοκοφρέτας! Στην μπροστινή πλευρά υπάρχει ακόμα το καθαρό βάρος της συσκευασίας που είναι 38 γραμμάρια, οι θερμίδες ανά τεμάχιο που είναι 207 και το χαρακτηριστικό ότι είναι ελληνικό προϊόν. Η συσκευασία είναι από ανακυκλώσιμο υλικό και στην πίσω πλευρά αναγράφεται σε αυτή με ένα πίνακα η διαθρεπτική επισήμανση ανά τεμάχιο και ανά 100 γραμμάρια. Υπάρχει και τηλέφωνο εξυπηρέτησης καταναλωτών χωρίς χρέωση όπως και η δυνατότητα αντικατάστασης του προϊόντος, αν βρεθεί αλλοιωμένο. Το προϊόν αποτελείται από τα εξής συστατικά: σοκολάτα γάλακτος 30% (ζάχαρη, βούτυρο κακάο, γάλα σε σκόνη, μάζα κακάο, γαλακτωματοποιητής: λεκιθίνη σόγιας, βανιλλίνη), ζάχαρη, φυτική λιπαρή ύλη, άλευρο σίτου, σκόνη  κακάο (10-12& λίπος), αμύγδαλα, γαλακτωματοποιητές: λεκιθίνη σόγιας, μονογλυκερίδια λιπαρών οξέων (Ε471), μέσο οξίνισης: κιτρικό οξύ, μέσο διόγκωσης: όξινο ανθρακικό νάτριο, βανιλλίνη. Το είπα και πριν το λέω και τώρα, την σοκοφρέτα την αγαπώ, μου αρέσει απίστευτα η γεύση της και είναι μια αγάπη μου διαχρονική και που θα κρατήσει έως το τέλος!! Μετέπειτα, με τα χρόνια, βγήκε στην αγορά και σε άλλες γεύσεις, που για ένα διάστημα μου είχε κολλήσει και με το φουντούκι που επίσης λατρεύω! Αλλά αυτά θα τα πούμε σε άλλες δοκιμές! Καλή Κυριακή! 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου