Σελίδες

Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2014

   2. «Η δοκιμή της ημέρας»
Πέμπτη 1/8/2013
«BRAVO Κλασικός»


Για να πω την αλήθεια μανία με την μάρκα του ελληνικού καφέ δεν έχω, μιας και τρομερές αλλαγές δεν βρίσκω στην κλασική του εκδοχή και εναλλάσσομαι σε δύο επώνυμες μάρκες, ανάλογα την προσφορά που θα δω στο ράφι όταν θα βρεθώ στο σούπερ μάρκετ.. ωστόσο πριν μέρες υπήρχε στο Carrefour της γειτονιάς μου στην Άνω Κυψέλη, στην Αιθέρος, μια δελεαστική προσφορά που με έκανε να αγοράσω πολλές συσκευασίες ως απόθεμα, μιας και είναι προϊόν με μακράν ημερομηνία λήξεως. Αποφάσισα τον τελευταίο καιρό λόγω οικονομικών μου δυσκολιών, όταν υπάρχουν σημαντικές και μεγάλες προσφορές κατά την κρίση μου πάντα και ανάλογα με το τι προϊόν είναι, την χρήση δηλαδή που κάνω αλλά και κυρίως την ημερομηνία λήξεως που πρέπει πάντα να προσέχουμε σε όλα τα προϊόντα, να αγοράζω αρκετές ποσότητες, ώστε όταν μου τελειώσουν να ξανά μπει μία ανάλογη προσφορά και για να πω την αλήθεια με αυτό τον τρόπο έχω καταφέρει να εξοικονομήσω κάποια ποσά. Τον συγκεκριμένο καφέ που φυσικά τον έχω δοκιμάσει κι άλλες φορές, δηλαδή δεν ήταν η πρώτη φορά, τον αγόρασα 0,60 λεπτά την μία συσκευασία των 95 γραμμαρίων. Είχε δηλαδή έκπτωση 50% και για μένα ήταν σημαντική πολύ και η ημερομηνία λήξης του είναι 15/6/2014. Να πω ότι η συσκευασία του είναι νέα, το αναγράφει στην πρόσοψη του και το δείχνει και πίσω με τις εικόνες. Για να πω την αλήθεια δεν επηρεάζομαι στο συγκεκριμένο είδος προϊόντος από την συσκευασία αλλά καθαρά από την τιμή, ωστόσο θεωρώ πώς αυτή η συσκευασία του είναι καλύτερη από την προηγούμενη, καθώς βλέπω τις εικόνες. Είναι πολύ καλός καφές, ωραία μεστή γεύση, πλούσιο καϊμάκι, καλή πυκνότητα, ανοίγοντας την συσκευασία μυρίζει φρεσκοκομμένο καφέ και διατηρεί το άρωμα του μέχρι να τελειώσει, αν κι εγώ για να πω την αλήθεια κάνω μεγάλη (σε μεγάλη κούπα!) και συχνή χρήση (μέχρι 3!) μέσα στην διάρκεια της ημέρας και έτσι τον καταναλώνω σύντομα. Διαβάζω στην συσκευασία ότι είναι από το 1926 και ομολογώ ότι δεν το είχα προσέξει ποτέ την ημερομηνία αυτή και πάνω στην συσκευασία έχει τρεις προτάσεις και εμείς που είμαστε λάτρεις του ελληνικού τις γνωρίζουμε αλλά για τους άλλους πιστεύω πώς τους βοηθά να φτιάξουν καλό ελληνικό καφέ, πώς να τον διατηρήσουν, και έχει και τον τρόπο παρασκευής του. Τέλος να πούμε ότι παρασκευάζεται στην Ελλάδα από την εταιρία “Sara Lee Coffee & Tea Hellas A.E.” που βρίσκεται στο Αιγάλεω. Στα θετικά, η ποιότητα του προϊόντος και οι οικονομικές προσφορές που κάνει! Αρνητικά πραγματικά δεν βρίσκω! Περιμένουμε κι άλλες προσφορές! 


1 σχόλιο: