Σελίδες

Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2014

    52. «Η δοκιμή της ημέρας»
Κυριακή 6/10/2013
 «Dove purely pampering beauty cream wash»


Η σημερινή δοκιμή αφορά το προϊόν «Dove purely pampering beauty cream wash» της εταιρίας “Unilever”. Αυτό το κρεμοσάπουνο ομορφιάς σε υγρή μορφή, μυρίζει υπέροχα και μου αρέσει πολύ πολύ και θεωρώ ξεχωριστή την συσκευασία του και ποιοτική! Το έχω ξανά πει, μιας και έχω γράψει για άλλα τρία προϊόντα της σειράς, και όπως έχω πει, είναι μια σειρά που μου αρέσει υπερβολικά! Και την χρησιμοποιώ αυτή την περίοδο, αν και κάποια από αυτά μου τελειώνουν και θα τα αντικαταστήσω με τα ίδια! Με αυτή την σειρά, όπως σας έλεγα, και στις τρεις προηγούμενες δοκιμές του αφροντούς, του σαπουνιού σε στερεή μορφή και της κρέμας χεριών, έχω ενθουσιαστεί πάρα πολύ με το άρωμα της και συνέχεια θέλω να τα χρησιμοποιώ!. Συν ό,τι κάνει πολύ απαλό το δέρμα με την ανάλογη χρήση που κάνεις. Υπέροχη φανταστική σειρά! Η συσκευασία του σαπουνιού είναι από ανακυκλώσιμο προσεγμένο πλαστικό και στην μπροστινή πλευρά αυτής βλέπουμε το λογότυπο “Dove” και να κυριαρχεί μετά το καφέ και οι αποχρώσεις του, μαζί με την εικόνα του βουτύρου και της βανίλιας, όπως και όλη η σειρά. Πατώντας την λαβή και βγάζοντας λίγη ποσότητα από το υγρό αυτό κρεμοσάπουνο, όση πραγματικά χρειάζεσαι, θα σε κατακλίσει το υπέροχο, γλυκό, φίνο, άρωμα του, που μένει διακριτικά στα χέρια για πολλές ώρες αλλά και τα ενυδατώνει και τα προστατεύει, μιας και τα χέρια είναι πολύ εκτεθειμένα και γιατί με αυτά κάνουμε όλες τις δουλειές μας. Κάνει τα χέρια μας απαλά και βελούδινα! Είναι ένα κρεμοσάπουνο ομορφιάς με το ¼ να είναι ενυδατική κρέμα, με βούτυρο καριτέ και ζεστή βανίλια όπου ο συνδυασμός τους είναι καταπληκτικός και μας δίνουν αυτό το υπέροχο αποτέλεσμα, μιας και ό,τι υπόσχεται το πραγματοποιεί κι όλας! Να πω πώς η ποσότητα που βγάζει με κάθε πάτημα, είναι όση χρειαζόμαστε γιατί είναι συμπυκνωμένο υγρό! Η συσκευασία είναι 250 γραμμάρια και αποτελείται από τα εξής συστατικά: aqua, sodium laureth sulfate, glycerin, cocamidopropyl betaine, cocamide mea, parfum, isoproryl palmitate, ppg-12, isopropyl myristate, butyrospermum parkii, sodium lauryl sulfate, sodium chloride, citric acid, styrene / acrylates, copolymer, acrylates copolymer, tetrasodium edta, sodium benzoate, benzyl alcohol, butylphenyl methylpropional, citronellol, coumarin, hexyl cinnamal, limonene, linalool, ci 17200, ci 19140. Yπάρχουν στην πίσω πλευρά της συσκευασίας γραμμή καταναλωτή και το site εταιρίας και μάρκας, πολύ καλά και τα δυο. Το ίδιο το υγρό σαπούνι, έχει υπέροχη σύνθεση, είναι συμπυκνωμένο, κάνει πλούσιο αφρό που ξεβγάζεται εύκολα και κάνει απαλά τα χέρια μας, δίνοντας τους επιπλέον περιποίηση και ενυδάτωση! Θα τα πω χίλιες φορές, υπέροχο υπέροχο άρωμα και ωραία αίσθηση στα χέρια και δεν χορταίνω να τα μυρίζω!! Άριστο αποτέλεσμα σε όλα! Μου φτιάχνει την διάθεση και δέχομαι την περιποίηση που θέλω και που έχω ανάγκη! Καλή μυρωδάτη δοκιμή! 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου