Σελίδες

Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2014

10. «Η δοκιμή της ημέρας»
Πέμπτη 15/8/2013
«Κερσετίνη και βελανιδιά - Κρέμα ημέρας»


Η σημερινή δοκιμή αφορά το προϊόν «Κερσετίνη και βελανιδιά – αντιρυτιδική και αντιγηραντική κρέμα ημέρας spf 10» της εταιρίας “Korres”. Την είχα πάρει την συγκεκριμένη κρέμα ημέρας σε μια συσκευασία πολύ καλή, που σου μένει κι όλας, ένα τσίγκινο ωραίο καφέ κουτί που είχε σε συσκευασία θα έλεγα ταξιδίου 4 προϊόντα και πήρα να τα δοκιμάσω, αν και γενικά για την συγκεκριμένη εταιρία και για τα προϊόντα της έχω θετική άποψη, γιατί όντως είναι ποιοτικά. Η προαναφερόμενη συσκευασία όπως είπα είχε τέσσερα (4) προϊόντα, κι αυτά ήταν κρέμα ημέρας, κρέμα νύχτας, ορός και κρέμα ματιών όπου τα έχω τελειώσει και έχω πετάξει τις συσκευασίες ώστε να σας τα δείξω κι αυτά. Και τα τέσσερα πολύ πολύ καλά. Η σειρά αυτή είναι για άνω των τριάντα. Η κρέμα ημέρας μπορώ να πω πώς στην συσκευασία που απεικονίζεται ανοίγοντας το καπάκι ήταν σφραγισμένη στο άνοιγμα της με ασημί περιτύλιγμα και έτσι μπορώ να πω πώς την ένιωσα ασφαλή. Τώρα όσο αφορά την ίδια την κρέμα, είναι για κανονικές και μικτές επιδερμίδες και την σύνθεση της την βρήκα πολύ καλή και πυκνή, μυρίζει ωραία, έχει καλό χρώμα και βάζοντας την στο πρόσωπο μου είδα να την απορροφά αμέσως, χωρίς λιπαρότητα και το ίδιο να έχει μετά μια απαλότητα. Η κατηγορία αυτή προϊόντος φυσικά όπως και έχω πει και για την κατηγορία κυτταρίτιδα, δεν κάνει θαύματα, αλλά μπορεί να βελτιώσει την εικόνα του προσώπου, δηλαδή καμία π.χ. καμία κρέμα δεν κάνει εντελώς εξάλειψη ρυτίδων, δεν μπορεί να είσαι σαράντα και να γίνεις είκοσι! Ωστόσο μπορούν να ενυδατώσουν το πρόσωπο, να το κάνουν πιο λαμπερό, να δείχνει και να είναι υγειές και να λειάνουν μερικώς τις ρυτίδες ή να του κάνουν μια μικρή σύσφιξη ή να επιβραδύνουν την γήρανση του προσώπου και νομίζω πώς η συγκεκριμένη κρέμα τα κάνει αυτά που μόλις ανέφερα! Επίσης για να δεις αποτέλεσμα θα πρέπει να κάνεις καθημερινή χρήση για μεγάλο χρονικό διάστημα, γεγονός που για να δω αν αυτή η κρέμα ημέρας τελικά θα είναι η κύρια μάρκα μου σε αυτή την κατηγορία προϊόντος, θα πρέπει να την αγοράσω ξανά σε κανονικό μέγεθος αυτή την φορά, αν και τα συμπεράσματα μου τα έχω βγάλει! Είναι μια ποιοτική – αξιόλογη κρέμα που βοηθάει τις γυναίκες της ηλικίας μου, δηλαδή γύρω στα σαράντα! 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου