Σελίδες

Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2014

    46. «Η δοκιμή της ημέρας»
Δευτέρα 30/9/2013
 «KRISPIES με σουσάμι»


Η σημερινή δοκιμή αφορά το προϊόν «KRISPIES με σουσάμι» της εταιρίας “Παπαδοπούλου Α.Ε.”. Σήμερα ήθελα να αγοράσω και να γευτώ ένα προϊόν που να το έχω σαν πρωινό, μετά δεκατιανό, να αντικαταστήσω το ψωμί το μεσημέρι και το βράδυ. Κάτι για όλες τις ώρες! Και έτσι το πιο κατάλληλο γι’αυτό που ήθελα, ήταν αυτά τα «Krispies»! Αφράτα, νόστιμα, φρέσκα, τραγανιστά παξιμαδάκια με σουσάμι! Τα οποία μου άρεσαν πολύ! Αρχικά η συσκευασία και ειδικά τα χρώματα της μου άρεσαν πάρα πολύ, αυτό το πορτοκαλί μου έφτιαξε πραγματικά την διάθεση μου, μιας και όλοι ζούμε μια αρκετά δύσκολη καθημερινότητα. Μου θύμισε το βάλτε χρώμα στην ζωή σας! Στο μπροστινό μέρος της συσκευασίας βλέπουμε το όνομα της εταιρίας και της μάρκας και το προϊόν όπως είναι στην πραγματικότητα με μια ωραία πρόταση σερβιρίσματος και με τι μπορεί να συνδυαστεί! Το καθαρό βάρος της συσκευασίας είναι 200 γραμμάρια και είναι από ανακυκλώσιμο υλικό. Στην δεξιά πλευρά της συσκευασίας υπάρχει η  θρεπτική αξία ανά 100 γραμμάρια και το κάθε παξιμαδάκι έχει 42 θερμίδες. Στην αριστερή πλευρά της συσκευασίας διαβάζουμε ότι παρασκευάζεται το προϊόν στην Ελλάδα και τα πλήρη στοιχεία της εταιρίας και το ωραίο της site! Επίσης, αναγράφονται και τα συστατικά τα οποία είναι και τα εξής: σιτάλευρο, σουσάμι (16.5%), φυτικό λάδι, ζάχαρη, μαγιά, αλάτι, γαλακτοματοποιητής: λεκιθίνη σόγιας, εκχύλισμα μαγιάς, γλουταμινικό μονονάτριο, ρυθμιστής οξύτητας: κιτρικό οξύ. Ανάλαφρα και νόστιμα, τραγανά και υγιεινά, τα «Krispies» με σουσάμι είναι η τέλεια λύση για κάθε ώρα της ημέρας! Παρασκευάζονται σύμφωνα με την παραδοσιακή Σουηδική συνταγή με αγνά και υγιεινά υλικά. Δοκιμάστε τα σαν ένα ολοκληρωμένο ελαφρύ γεύμα στη σαλάτα σας ή με υπέροχους συνδυασμούς, κάθε ώρα της ημέρας, εύκολα και γρήγορα. Απολαύστε τα, σε τέσσερις ακόμα γεύσεις: ολικής άλεσης, χωρίς προσθήκη ζάχαρης, με γλυκάνισο και σίτου! Επίσης υπάρχουν τρεις προτάσεις σερβιρίσματος που είναι απολαυστικές! Η αλήθεια είναι ό,τι μου αρέσουν πάρα πολύ και δεν μπορώ να μείνω σε ένα μόνο κάθε φορά που ανοίγω την συσκευασία και τα συνδυάζω με πολλαπλούς τρόπους! Πολύ καλή γεύση και πολύ καλή δοκιμή! Καλή εβδομάδα να έχουμε! 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου