Σελίδες

Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2014

3. «Η δοκιμή της ημέρας»
Τρίτη 6/8/2013
«Aphrodite»


Η σημερινή δοκιμή αφορά τις γυναίκες και είναι το προϊόν «Aphrodite» (body contouringintensive gel) της εταιρίας “Fresh Line”. Γενικά μπορώ να πω πώς είμαι άτομο με έντονη κυτταρίτιδα και «ψωμάκια» και έτσι έχω δοκιμάσει αρκετά έως πολλά προϊόντα εδώ και χρόνια για να βελτιώσω την εμφάνιση μου στα σημεία αυτά και θα αναφέρω κι άλλα σε επόμενες δοκιμές. Κατ’ αρχήν, να πούμε γενικά κάτι από πολύχρονη εμπειρία για τα προϊόντα για κυτταρίτιδα ή μείωση τοπικού πάχους, είναι ένα θέμα που το κατέχω καλά, κανένα δεν κάνει θαύματα, και εξαρτάται ο βαθμός του προβλήματος και επίσης η χρήση. Δεν γίνεται ας πούμε να το χρησιμοποιήσεις μια φορά και να δεις αποτέλεσμα ή να τρως υπερβολικά και λιπαρά ή να μην γυμνάζεσαι καθόλου. Θέλουν όλα αυτού του είδους τα προϊόντα μακράν χρήση και κατά την γνώμη μου βρίσκεις βελτίωση αν το πρόβλημα είναι έντονο αλλά όχι εξάλειψη εντελώς, θέλει δηλαδή πιο υγιεινό τρόπο ζωής, άλλωστε λένε είμαστε αυτό που τρώμε!! Τώρα αν έχεις μικρό πρόβλημα κι αυτό λύνεται, δεν το γνωρίζω μιας και δεν είμαι σε αυτή την κατηγορία και άρα γι’αυτό δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη. Όπως άλλωστε έχω πει αυτές οι δοκιμές αφορούν προσωπικές εμπειρίες και απόψεις και δεν είναι διαφημιστικές και ζητάμε και την άποψη και των μελών μας. Όσο αφορά το “Aphrodite” το αγόρασα πρώτα μαζί με ένα περιοδικό για να το δοκιμάσω φυσικά σε πολύ πολύ χαμηλή τιμή (κρίμα που δεν πήρα κι άλλα!!) και μετά το αγόρασα κανονικά, αυτό δηλαδή είναι το δεύτερο μπουκαλάκι που καταναλώνω. Αρχικά να πω ότι η συσκευασία μου άρεσε και είναι ανακυκλώσιμη, αυτό θα το λέω πάντα γιατί όπως έχω πει είναι ένα χαρακτηριστικό που προσέχω σε ένα προϊόν, απλή και λιτή που μου αρέσει πάρα πολύ, με υπέροχο καπάκι, στο πίσω μέρος ικανοποιητική επεξήγηση, είχα πει θα αναγράφω και τα συστατικά αν και στο συγκεκριμένο προϊόν αναγράφονται όλα στα αγγλικά και για μένα που αντιπαθώ τις ξένες γλώσσες δεν ξέρω όλα τι σημαίνουν αλλά και είναι λίγο κουραστικό στην γραφή ωστόσο είναι τα εξής: aqua (water), alcohol, glycerin, glyceryl polyacrylate, caffeine, dicaprylyl carbonate, menthol, paullinia cupana seed extract, ruscus aculeatus root extract, hedera helix (lvy) extract, caprylyl glycol, cedrus atlantica bark oil, cupressus semprevirens, leaf/nut/stem oil, foeniculum vulgare (fennel) oil, juniperus communis fruit oil, ocimum basilicum (basil) oil, phenoxyethanol, origanum vulgare leaf oil, parfum (fragrance), piper nigrum (perrer) seed oil, rosmarinus officinalis (rosemary) leaf oil, zingiber officinale (ginger) root oil, acrylates/C10-30 alkyl acrylate crosspolymer, sodium hydroxide, eugenol, linalool, geraniol, citronellool, hexyl cinnamal, coumarin, benzyl benzoate. Σίγουρα θα έχω κάνει λάθη αλλά αυτό το βρίσκω ως μειονέκτημα, μιας και είναι ελληνικό προϊόν, αν και ξέρω την μεγάλη και επιτυχημένη εξαγωγή σε πολλές χώρες του εξωτερικού, ωστόσο θα τα ήθελα και ελληνικά αλλά και αγγλικά όπως υπάρχουν και τα υπόλοιπα κείμενα. Στα μειονεκτήματα είναι και λίγο η τιμή, αν και ισχύει το γνωστό και σε αυτή την περίπτωση, ό,τι πληρώνεις παίρνεις! Η ποσότητα του είναι 200ml και είναι ελληνικό προϊόν και μάλιστα θα έλεγα προϊόν διεθνών προδιαγραφών όπως και τα προϊόντα αυτής της εταιρίας, δεν έχω δοκιμάσει πολλά αλλά και τα μαγαζιά αλλά και τα σταντ στα πολυκαταστήματα δηλώνουν ποιότητα, επαγγελματισμό, πολύ χρώμα και άρωμα! Το άρωμα του είναι καλό, λίγο έντονο αλλά δεν ξέρω να το περιγράψω, και θέλει καθημερινή χρήση, η αίσθηση που σου αφήνει στο δέρμα είναι αναζωογονητική και το κάνει απαλό, και φέρνει βελτιώσεις και στην όψη και στην μείωση πόντων εξαρτάται το μέγεθος του προβλήματος το ξανά λέω όπως και θαύματα δεν γίνονται για όλα αυτού του είδους τα προϊόντα και επίσης η χρήση είναι σημαντικός παράγοντας, πολλές γυναίκες έχω ακούσει να λένε, το δοκίμασα 5-6 φορές και δεν είδα αποτέλεσμα, αυτές οι φορές δεν είναι τίποτα, θέλει συστηματική χρήση και για μένα το συστηματική είναι καθημερινή και για μεγάλο χρονικό διάστημα. Δοκιμάζοντας το από την πρώτη φορά κι όλας είδα να ενεργεί γιατί βλέπεις αλλαγές, δηλαδή προσωπικά εγώ είδα να κοκκινίζουν τα σημεία με το λίπος να θερμαίνεται ελάχιστα και μετά να παγώνει αρκετά αλλά δεν είναι τίποτα ενοχλητικό, πραγματικά είδα μείωση πόντων αλλά τελείωσα το μπουκαλάκι μου και πάω στο δεύτερο επίσης βελτιώνει τα σημεία με την κυτταρίτιδα αλλά και γενικότερα την υφή της επιδερμίδας. Μην ξεχάσετε να πλύνετε καλά τα χέρια σας μετά την χρήση γιατί θα κοκκινίσουν κι αυτά! Μια φορά το ξέχασα!! Καλό είναι να εφαρμόζεται δύο φορές την ημέρα αλλά εγώ συνήθως το έκανα μία και μετά το μπάνιο είναι καλύτερα που είναι ανοιχτοί οι πόροι! Είναι ένα πραγματικά αξιόλογο προϊόν της κατηγορίας του και το λέω αυτό αφού έχω δοκιμάσει πολλά!! 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου